niedziela, 7 września 2014

'Every Story Has Three Parts'

Każda opowieść ma trzy części. Początek, rozwinięcie i zakończenie. Nie zależnie od tego, czy jest to szczęśliwa historia, czy nie. Wszystko się kiedyś kończy. I chociaż marzyłam o szczęśliwym zakończeniu, teraz jest to już nieistotne. Nazywam się Laura Marie Marano mam 18 lat i opowiem wam moją historię, która zaczęła się osiem lat temu kiedy poznałam Shailene Diann Woodley.
              Umierałam już zbyt wiele razy. Traciłam rzeczy, które nigdy nie powinny wypaść mi z rąk. Upadałam w momentach, w których powinnam stać. Poddawałam się w  momentach, w których trzeba było walczyć o kolejny dzień. Kłamałam, kiedy należało mówić prawdę. Chowałam się, kiedy powinnam stawić czoła problemom. Szłam pod prąd. Unikałam szczęścia.
              W głębi duszy cierpiałam przez złe wybory. Sama pozbawiłam siebie czegoś takiego jak szczerość. Okłamywałam najbliższych, bo nie mogłam wyznać prawdy. Chciałam umrzeć, jednak w głębi duszy wiedziałam, że to nie sprawiedliwe. Śmierć była zbyt prosta. Gdybym mogła cofnąć czas zrobiłabym to, ale niestety życie nie jest takie proste. Nie wybieramy osób w których się zakochujemy i nie potrafimy tego zmienić...
                                       To działo się na końcu więc zacznijmy od początku....
________________________________________________________________________________
Napisałam dla was prolog!
I jak wspominałam pod rozdziałem 16 na http://hurtbylife.blogspot.com/
 Powyżej 10 komentarzy piszę dalej!

 

20 komentarzy:

  1. No, no, no... zapowiada się naprawdę niezwykle☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na rozdział 1.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity prolog ❤ Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na 1 rozdział ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Czekam z niecierpliwością. Ciekawy prolog ❤ ��

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest....nie no nie ma określenia. Te słowa były takie piękne. Już teraz wiem że ta historia będzie piękna. Prolog rozwalił moje serduszko. Pisałaś to...YGH..już ubóstwiam ten blog. Kochana to jest jeden z lepszych prologów jakie kiedykolwiek czytałam...a może nawet najlepszy. Może i krótki ale łapie za serducho....i mózg(to jest wielki problem....bo ja mam mózg wielkości orzeszka...tak więc brawa dla ciebie....kofana). Obiecuje że będę czytać go...bo będzie mega...wiem to już teraz. Dlatego już czekam na pierwszy rozdzialik.....ja się z państwem żegnam....życzę weny....buziaczki<3

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, no zapowiada się całkiem intersująca historia :)
    Czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow *.* Boski <3 Nie rozpisuję się, bo idę czytać twój rozdzialik na drugim blogu :3 Tam napiszę więcej :3 Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarujące <33 Włącz proszę możliwość komentowanie z anonima, ok ? xD ;3 Będę czytać na 100% Super się zapowiada <333

    OdpowiedzUsuń
  9. no więc jestem 10 i czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak więc jestem juz 11 więc...
    Dawaj mi tu rozdział ♥!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, Hazelxx.
    Wykonałam już twój szablon i pokaże się on w mojej następnej notce. c; Dodam ją w tym tygodniu, możliwe, że w piątek lub sobotę, a jak się uda to może nawet i wcześniej. Zobaczymy.
    Pozdrawiam,
    Nath. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odpowiedz!

      Usuń
    2. Cześć, tu znów ja.
      Chciałam cię poinformować, że wczoraj wyszła notka z twoim szablonem. Wybacz, że nie dodałam jej wcześniej, ale albo nie miałam czasu albo był błąd bloggera. Tak wyszło, nic nie poradzę, ale czekam na twoją opinię na RML. c;

      Nath. xx

      Usuń
    3. Może teraz się uda? Oto szablon: http://hostuje.net/file.php?id=f6d2010ab70d00a3e2ec48b09b52a5e8 c: Wiadomość też otrzymałaś ode mnie na RML. Możesz sprawdzić, jeśli chcesz. ^^

      Usuń
  13. Zapowiada się ciekawie.
    Czekam na dalsze rozdziały <32

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się zapowiada. Idę czytać rozdział pierwszy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny prolog aż zabrakło mi tchu. Jeśli opko będzie takie dalej to zagoszczę tu na dłużej ;)
    Pozdrawiam Mea

    OdpowiedzUsuń